Hop til hovedindholdet

Tværkorpsligt Udvalgt Århus logo

FDF og Spejderne i Tivoli: På eventyr i galaksen 2021


Dato og tid

Lørdag d. 25. september 2021 kl. 12:00 til søndag d. 26. september 2021 kl. 11:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 22. september 2021 kl. 23:55

Sted

Chek in til FDF og Spejderne i Tivoli, Havreballe Skovvej 11, 8000 Aarhus Chek in til FDF og Spejderne i Tivoli
Havreballe Skovvej 11
8000 Aarhus

FDF og Spejderne i Tivoli: På eventyr i galaksen 2021


FDF og Spejderne i Tivoli: På eventyr i galaksen 2021

I kan nu tilmelde jer FDF og Spejderne i Tivoli: På eventyr i galaksen 2021.


Guide til tilmelding:

Valg af billetter
Når I tilmelder jeres patruljer, skal I tilmelde efter sovepladser. 
Det vil sige, at hvis I har 5 deltagere, som vil sove udenfor Tivoli/på Cykelbanen og 4 deltagere, som vil sove inde i Tivoli, samt 2 personer som vil stille postmandskab lørdag, men ikke vil overnatte, så skal i tilføje de forskellige billettyper af flere gange. Det vil sige, at bestillingen vil være:

*5 billetter: Lørdag og søndag med overnatning på Cykelbanen (Udendørs overnatning)

*4 billetter: Lørdag og søndag med overnatning i Tivoli (Udendørs overnatning)
 
*2 billetter: Postmandskab KUN til lørdagsløbet
 
Når I har lagt alle de billetter i kurven som I skal bruge, kan i betale det hele samlet.

I tilfælde af aflysning af arrangement, vil der være fuld refundering af de købte billetter.



Overnatnings muligheder:

"Lørdag og søndag med overnatning i Tivoli (Udendørs overnatning)"
Udendørs overnatning inde i selve parken. Det kan f.eks. være telt eller bivuak. Underlaget er meget skiftende, nogle steder er det græs, andre steder er det mere skov, og nogle steder er det tættere på grus. Vi tildeler en tilfældig plads i parken. Inden weekenden får I en video og beskrivelse af stedet, så I selv kan vurdere hvordan i bedst kan overnatte.

"Lørdag og søndag med overnatning i Marselisborghallen (Indendørs overnatning)"
Indendørs overnatning i Marselisborghallen. I skal være opmærksomme på, at det er i en stor hal, hvor der er markeret soverpladser på gulvet. Det kan være lidt lydt, og derfor ikke så oplagt, hvis man er en stor gruppe, som skal på natløb. Men det kan være en ide, hvis man f.eks. har de yngre børn med på turen.

"Lørdag og søndag med overnatning på Cykelbanen (Udendørs
overnatning)"
Hvis man ikke ønsker at være med på natløbet, eller bare ikke ønsker at overnatte inde i Tivoli, så har man mulighed for at overnatte ved Cykelbanen, ca. 500m fra Tivoli. Der er god plads og sepaerat toilet på Cykelbanen og derfor kan det være en ide hvis man har de yngste med på lejr, og de skal have lidt mere ro.

"Lørdag uden overnatning"
Ingen overnatning.

"Postmandskab KUN til lørdagsløbet (Uden turbånd, måltider og overnatning)"
Postmandskabsbillettypen giver adgang til Tivoli Friheden, deltagelse i arrangementet, gratis kaffe og et stykke kage i løbet af dagen. Billetten giver ikke adgang til måltider, turbånd eller overnatning. Billettypen er eksempelvis tiltænkt grupper, som vælger at betale for en eller flere forældre som postmandskab, fordi der ikke er ledere nok i gruppen.
Hvis de inddragede forældre ønsker at deltage i aftensmaden, at få et turbånd og/eller at overnatte, er det naturligvis også muligt at købe en af de andre billettyper til dem.


OBS!!!
I tilfælde af at nogle sovepladser ikke bliver oprettet, kan vi være nødsaget til at flytte jer til et andet sted end det, I oprindeligt havde valgt.



Udfyldning af tilmeldingen:

Organisation/Forening
Vælg hvilken organisation/forening I hører under. Hvis den ikke er nævnt vælges "Andet (Udfyld næste felt)".

Hvis din organisation/forening ikke er nævnt, skriv den her
Hvis din organisation/forening ikke var nævnt ved det forrige felt, så skriv den ind her, lad ellers feltet være blank.

Gruppe/Kreds/Trop/By
Hvor kommer jeres organisation/forening fra?

Antal voksne/ledere over 18 år (Gælder ikke postmandskab)
Hvor mange voksne (deltagere over 18 år) er der blandt de tilmeldte? Postmandskab som kun deltager lørdag og ikke overnatter skal ikke regnes med.

Vi stiller med X ledere/voksne som postmandskab til dagsløbet
Hvor mange postmandskab stiller I med? I skal minimum stille med postmandskab baseret ud fra jeres deltager antal:
  • 0-4 deltagere: Ingen postmandskab
  • 5-10 deltagere: 1 leder/voksen til postmandskab
  • 11-25 deltagere: 2 ledere/voksne til postmandskab
  • 26-40 deltagere: 3 ledere/voksne til postmandskab
  • 40+ deltagere: 4 ledere/voksne til postmandskab

Samlet antal deltagere til natløbet (Minimum 5. klasse)
Hvor mange deltagere regner I med, der vil med til natløbet? OBS! man skal minimum gå i 5. klasse for at deltage i natløbet.
Tæl alle aldersgrupper med, også personer over 18 år.

Husk, at I også skal stille med postmandskab til natløbet, de skal ikke tælles med her.
 
Antal deltagere til natløbet, som er over 15 år
Hvor mange deltagere regner I med, der vil med til den sidste del af natløbet? OBS! Man skal minimum være fyldt 15 år for at deltage her.
 
Vi stiller med X ledere/voksne som postmandskab til natløbet
Hvor mange postmandskab stiller I med? I skal minimum stille med postmandskab baseret ud fra jeres deltagerantal:

  • op til 10 deltagere: 1 leder/voksen
  • 10-20 deltagere: 2 ledere/voksne
  • 20+: 3 ledere/voksne

Særlige hensyn/bemærkninger for patruljen?
Har patruljen som helhed (Ikke enkelte deltagere) særlige hensyn/bemærkninger?

Særlige hensyn/bemærkninger for patruljens deltagere?
Har patruljen deltagere med særlige behov, så skriv det her. F.eks. allergener eller lignende.
 
Handicaphjælper og børn under 2 år kommer gratis ind
Er der i gruppen handicaphjælpere eller børn under 2 år, så kontakt os på mail info@fdfogspejderne.dk da de har mulighed for gratis tilmelding.
 
Hvis i har spørgsmål, så kontakt os på mail:
info@fdfogspejderne.dk 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >